ЗМІ про нас
Forbes
Розробляти Yaware.TimeTracker почали в 2009 році, а в лютому 2011-го з'явилися перші клієнти. Рік по тому програму встановили майже на 400 комп'ютерів в тиждень. Більшість закачувань доводиться на безкоштовну персональну версію, але кількість бізнес-акаунтів стабільно зростає: в кінці січня їх налічувалося більше 500.
AIN
AIN.UA назвав кращі інтернет-стартапи, які були створені в Україні в минулому році. П'ятірку кращих проектів визначила експертна рада, до складу якої входили топ-менеджери українських інтернет-компаній, опитаних підприємців та профільних інвесторів (зі складом можна ознайомитися за посиланням). Для того, щоб проект міг вважатися дійсно одним з кращих стартапів в Україні, він повинен помітно виділятися на тлі потенційних конкурентів і мати дійсно хороші перспективи для розвитку.
Генеральный Dиректор
Хмарні технології привнесли інновації в, здавалося б, тривіальну сферу – облік робочого часу. Про те, що турбує сьогодні роботодавців і як збільшити ефективність бізнесу з мінімальними вкладеннями, розповіли виданню «Генеральний Dиректор» розробники онлайн-сервісу Yaware.TimeTracker – Руслан Савчишин та Олег Череватий.
Журнал “Банкиръ”
Дослідження підтверджують, що майбутнє в питанні розширення клієнтської бази банків, економії первинних інвестицій і поточних витрат — за хмарними технологіями. Інфраструктурні проблеми, брак електроживлення, місця для розміщення обладнання, персоналу для обслуговування великого IT-парку, впровадження зручної основи для розміщення середовища розробки і тестування бізнес-додатків — ось проблеми, які допомагає вирішити «хмара».
Блог по інтернет-маркетингу Дмитра Татаринова
Yaware.TimeTracker є онлайн системою автоматичного обліку робочого часу за комп'ютером — ви можете відстежувати як власну продуктивність (причому безкоштовно), так і продуктивність віддалених співробітників.
Журнал “Коммерсантъ Секрет Фирмы”
Як підвищити ефективність роботи кожного конкретного співробітника і всієї робочої групи? Редакція iOne ознайомилася з однією з систем автоматичного обліку продуктивності працівників.
MINDSPASE – блог про розвиток бізнесу і особистісному зростанні
Тільки наша людина на питання “Що робиш?” Відповідає: “Та так, нічого, працюю”. І це “нічого” — скалка в серці будь-якого підприємця. Тому як в потоці соціальних мереж і гаджетів “нічого не робити” перестало бути важкою роботою. Сьогодні зайнятим бути просто — складно бути ефективним. Так що, якщо ваші співробітники весь час при справі, а справа не робиться, прийшов час зрозуміти, чим насправді вони займаються.
Lifehacker
Улюблений афоризм мого шефа — “Якщо це не можна виміряти, це не можна поліпшити” ( “If you can not measure it, you can not improve it” — Lord Kelvin). У нашій статті мова піде про найцінніший ресурс — час. Час — це ресурс, який важко піддається виміру. Дуже часто наше уявлення про те, скільки часу було витрачено на роботу, сильно розходиться з дійсністю. А вже якщо говорити про такі пожирачі часу, як соціальні мережі, чати або Youtube — ніби й зробити нічого не зробив, а години-двох наче й не було.