У зв'язку з ростом компанії і розширенням штату співробітників, в один з моментів постало питання про контроль роботи віддалених співробітників – завдання на роботу, якість послуг, що надаються, відповідність зовнішнього вигляду (формений одяг) стандартам, встановленим в компанії. Спочатку менеджери для цього використовували скайп, але зі збільшенням числа контрольованих співробітників скайп перестав задовільняти потреби, тому почали шукати ПО, яке допомогло б виконувати поставлені завдання. Таким чином було знайдено Yaware.

В першу чергу була спрощена робота менеджерів, які обіймають керівні посади по контролю за віддаленими співробітниками – тепер щоранку замість 20 дзвінків по скайпу менеджери перевіряють дані в онлайні.

Також в цілому спростився контроль робочого часу віддалених співробітників, тому що усвідомлення того факту, що ведеться моніторинг роботи, допомогло багатьом співробітникам стати більш дисциплінованими і відповідальними.

З позитивних моментів можна відзначити те, що після вивчення статистики змінилося ставлення до деяких співробітникам в кращу сторону – тобто продуктивність і якість праці виявилися вищими, ніж це уявлялось до того часу, як почався моніторинг.

Евгеній ПетрищенкоКерівник IT-службиwww.technari.com.ua
Register