Успішне впровадження Yaware – Rocket

Yaware — це програма, яка допомагає зрозуміти, як витрачає робочий час кожен із співробітників. За її допомогою можна обгрунтувати витрати по заробітній платі та бонусам, спланувати навантаження по задачам та час для перерв.

“Рокет Делівері” — українська компанія, що надає послуги з доставки їжі та продуктів під брендом Rocket за допомогою мобільного застосунку. Сервіс є трьохстороннім маркетплейсом, що поєднує клієнтів, кур'єрів та ресторани/магазини. У компанії працюють 135 співробітників. Yaware TimeTracker використовується у всіх підрозділах.

За яким графіком та форматом працюють співробітники?

Більшість працівників мають 8-ми або 9-ти годинну зміну у проміжку з 8 години до 5. Частина з них працює віддалено, частина — з офісу. Підрозділи підтримки знаходяться у Києві, Дніпрі та у Вінниці.

Причини встановлення тайм-трекера

“По-перше, нам потрібно було зрозуміти, наскільки доцільно ми використовуємо гроші, які ми вкладаємо в бюджет по заробітній платі та бонусах співробітників. По-друге, ми хотіли зрозуміти, наскільки доцільно використовується час співробітниками, які є агентами підтримки. По-третє, необхідно зрозуміти, на що співробітник найбільше витрачає часу: це CRM система, робота зі звітністю, або додаткові функції, про які ми не знаємо”

Чи вдалося за період користування програмою реалізувати поставлені задачі?

Так. У нас дуже добре вийшло скоригувати та оптимізувати робочий час співробітників”, — поділився Віталій Бодров. Вдалося оптимізувати сторонні сервіси та сайти, які співробітники використовували протягом робочого часу

Чому саме зупинились на виборі Yaware?

Віталій Бодров розповів, що підключення програми, яка інтегрується з телефонією, чатами, займає багато часу.

“Компанії потрібен тайм-трекер, який потребує найменших зусиль у налаштуванні та адмініструванні. Тому Yaware — баланс між ціною та цілями застосування програми”.

Чи можете ви назвати приклади показників, які покращилися?

“Коли ще був тестовий період, у відділі підтримки ми виявили декількох співробітників, у яких недоцільне використання робочого часу було понад 40 відсотків”.

Примітка: згідно з середньостатистичними даними заробітної плати по Україні, працівникові потрібно сплатити за 40% робочого часу (це 70.4 годин в місяць) 6000 грн.
6000 грн — це 210 $ витрат на одному працівникові в місяць.

Віталій Бодров зазначив, що після впровадження трекера показник недоцільного використання робочого часу сягає 10 відсотків. При тому завантаженні, що зараз має Суппорт Рокет Делівері, планують знизити показник до 0.

Як ви позиціонували трекер? Як впроваджували у компанії? Чи виникали якісь труднощі зі сторони працівників?

““Ми відповідали співробітникам, що це для контролю роботи, обгрунтування виплат за кожен день. І для оптимізації робочого часу”

Звісно, на початку впровадження трекеру був супротив у співробітників. Але, на даний момент, ніяких негативних фідбеків немає.

Звіти, які найчастіше використовуються у роботі

“Мені вистачає щоденного звіту, який приходить на пошту”, — поділився Віталій. Якщо виникають додаткові питання, застосовується щоденний звіт, який у компанії розробили додатково для відділів підтримки.

“Можу сказати, що те, що я знаю, і побачив за тестовий період. І те, що зараз зроблене по звітності у Yaware, — цього достатньо, щоб розуміти, що відбувається у службі підтримки.” 

Які фішки можете підкреслити, що будуть цінними для інших підприємців з вашої сфери?

Керівник служби підтримки виділив такі критерії:

  • не потрібно щодня заходити та виходити із програми. Тому що співробітник прийшов на робоче місце, увімкнув комп’ютер — Yaware TimeTracker працює;
  • у Yaware є політика розподілу сайтів на продуктивні та непродуктивні. Навіть якщо людина відпрацювала 8 годин, можна зрозуміти, що вона робила. Це дуже важливо;
  • візуалізується розподіл робочого часу;

“Хочу сказати, що відгуки стосовно роботи відділу підтримки Yaware лише позитивні. Не було такого питання, щоб ми звернулися, і нам не надали відповідь. Тобто, ми знайшли спільну мову. І отримали відповіді на всі питання, які турбували. Це все було досить детально, тому окрема вам вдячність за це.” 

Вирахувати, як час, що використовується неефективно, впливає на витрати вашої компанії, можна за допомогою калькулятора.

“Нам потрібен тайм-трекер, який потребує найменших зусиль у налаштуванні та адмініструванні. Тому Yaware — баланс між ціною та нашими цілями”
Віталій Бодров
Head of support, Рокет Делівері
https://rocket.delivery/ua
Зареєструйтеся та почніть облік робочого часу вже зараз!
Спробуйте роботу сервісу в різних тарифних планах.
Дякуємо за реєстрацію
Виконується вхід до вашого профілю ...
loader

Якщо автоматичний вхід був невдалий, спробуйте увійти тут

Ваші ідеї / пропозиції

У Вас є ідеї, як зробити сервіс ще кориснішим для Вас? Напишіть нам. Давайте разом зробимо сервіс ще кращим!

Дякуємо, що ділитеся своїми ідеями і допомагаєте нам стати кращими!
Подивитися всі ідеї можна на порталі ідей

Напишіть коротко суть ідеї
 *
Вкажіть вашу електронну пошту
 *
Розпишіть ідею або пропозицію більш детально
 *
ajax-loader
Доступ до демо-версії
Запит на онлайн-презентацію

*Тривалість презентації до 30 хвилин

Запит ціни для Yaware Enterprise

Будь ласка, залиште свій запит на ціну Yaware.TimeTracker Enterprise

Замовлення послуг по впровадженню
[contact-form-7 id="16803"]

Додати відгук

Будь ласка, поділіться своїм досвідом про те, як система Yaware допомогла Вам у вирішенні ваших завдань

Інтеграція Yaware з Jira

Залиште тут заявку і ми повідомимо вас, коли буде реалізована функція інтеграції