Історія версій

  • Оновлення Yaware: функція “Цілі та сповіщення” у тайм трекері
    May 19, 2022

    На порталі ідей Yaware TimeTracker користувачі мають змогу залишати пропозиції стосовно вдосконалення програми або додавання нового функціоналу, що може значно полегшити виконання щоденних рутинних задач. Команда Yaware реалізувала один із популярних запитів серед клієнтів та додала до переліку можливостей функцію “Цілі та сповіщення”. 

    Особливості нового функціоналу

    Керівники та менеджери прагнуть бути корисними для компанії та працівників, особливо коли мова йде про дисципліну команди та її продуктивність. Так, клієнти активно використовують тайм-трекер, аналізують звіти щодня, щотижня або щомісяця. Роблять висновки та приймають управлінські рішення на основі об’єктивних даних.

    За допомогою тайм-трекера у компанії дізнаються, хто з працівників працює продуктивно, а кому потрібна допомога з організацією робочого дня. Звіти містять інформацію про кількість відпрацьованих годин, які непродуктивні ресурси використовують працівники, скільки годин було якісно відпрацьовано. Не менш важливими показниками є час запізнень, недопрацювань та овертаймів.

    19 звітів у Yaware TimeTracker показують “повну картину” того, як проходить робочий день працівників компанії. Діаграми продуктивності можна переглядати у трекері, з інтервалом кожні 15 хвилин, або у звітах, що формуються за визначений період та надходять електронною поштою.

    Які можливості отримують керівники та менеджери після активації функції “Цілі та сповіщення”? Аналізувати продуктивність команди за допомогою звітів зручно. Проте сповіщення допомагають швидко реагувати на ситуації, що виникають в процесі роботи. 

    Як працюють сповіщення?

    У той час, коли керівник займається важливими робочими питаннями, таймтрекер у фоновому режимі виконує рутинну роботу з обліку робочого часу. У випадку запізнення працівників менеджер (керівник) отримає сповіщення у вікні YawareTimeTracker або електронною поштою, а працівник — повідомлення, зміст якого заздалегідь вказується у налаштуваннях меню “Цілі та сповіщення”. 

    Чому нова функція зручна у роботі?

    1. Немає потреби в постійному моніторингу звітів тайм трекера. Необхідну інформацію можна отримати за допомогою сповіщень, коли така ситуація відбудеться. Таким чином, менеджер (керівник) оптимізує витрати свого часу на контроль.
    2. Автоматичні нагадування про необхідність перерви після 2-3 годинної роботи — спосіб підвищити продуктивність роботи та попередити передчасне вигорання працівників.
    3. Гнучкі налаштування дозволяють створити сповіщення відповідно до потреб та правил компанії.
    4. Тригерами сповіщень можуть бути запізнення, показники продуктивності (перепрацювання, недопрацювання, тривалість перерв або їх відсутність), використання певного сайту/програми. 

    Наприклад: якщо працівник заходить на сайт пошуку роботи, спрацює сповіщення. Це дає  можливість керівнику підготуватися до ймовірних змін у команді або допоможе попередити/недопустити звільнення ключових співробітників.

    Як працівник може використовувати функцію “Цілі та сповіщення”?

    • Працівник може налаштувати сповіщення при безперервній роботі 2 чи 3 годин. Yaware TimeTracker нагадає, що потрібно зробити коротку перерву на чай, щоб попередити втому чи вигорання.
    • Працівник для самоконтролю може встановити обмеження у часі на використання непродуктивних ресурсів. Сповіщення спрацює, коли відведений час на відвідування таких сайтів та програм буде вичерпано.
    • Повідомлення від тайм трекера можна отримувати в якості нагадування про обідню перерву. Особливо це важливо для тих, хто споживає їжу за розкладом.
    • Сповіщення про запізнення допоможуть працівникові відпрацювати звичку розпочинати робочий день вчасно.

    Як використовують функцію “Цілі та сповіщення” керівники ТОП-компаній? 

    “Зробити сповіщення керівнику про те, що підлеглий проводить час непродуктивно (перебуває на сайті, який не є для нього продуктивним)”.

    І це лише один із варіантів застосування функції на практиці. Керівники замість вироків та покарань застосовують сповіщення як інструмент для мотивації, нагадувань або попереджень. Бути готовими до можливих кадрових змін, підтримувати продуктивність працівників, знаходити ймовірні причини недосягнення запланованих показників у роботі — такі завдання найчастіше переслідують керівники при використанні функції “Цілі та сповіщення”.

     

    Можливі сценарії сповіщень
    1) надсилати повідомлення з корисними порадами працівникам, які запізнюються;

    2) нагадувати команді про 5-хвилинний відпочинок після 2 чи більше годин безперервної роботи;

    3) інформувати керівника про використання працівниками певних програм чи відвідування небажаних сайтів;

    4) надсилати повідомлення працівникам про те, що час, відведений на непродуктивні ресурси, вичерпується.

    5) дякувати за продуктивну роботу при відпрацьованій кількості годин.

    6) нагадувати про обідню перерву.

    Текст сповіщення може бути будь-яким: як у вигляді зауваження, в офіційному стилі, так і у вигляді порад, нагадувань та звичайних повідомлень.

     

    Дослідити можливості функції “Цілі та сповіщення” та наочно побачити варіації налаштувань можна у демо-версії.

    Як налаштувати функцію “Цілі та сповіщення”

    Вкладка Цілі та сповіщення

     

    Для того, щоб отримувати такі сповіщення, в налаштуваннях облікового запису Yaware TimeTracker їх потрібно активувати. 

     

    Увімкнути сповіщення

    Повідомлення можуть відображатися на екрані комп’ютера або надходити електронною поштою (відповідно до налаштувань, які ви активуєте).

     

    Розміщення повідомлення

     

    4 кроки, як знайти та налаштувати сповіщення у Yaware TimeTracker

    Крок 1. Відкрийте вкладку “Цілі та сповіщення”

     

    Вкладка Цілі та сповіщення

    Крок 2. Для створення сповіщення натисніть кнопку “Додати сповіщення”

     

    Додати сповіщення

     

    Крок 3. У новому вікні оберіть критерії сповіщень

     

    Налаштування

     

    До таких критеріїв відносяться:

    1. тип сповіщення

    Тип сповіщення

     

     2. умова, при якій сповіщення буде спрацьовувати (наприклад, тривалість сеансу комп’ютерних ігор)

    Тривалість

     

     3. вибір працівника, стосовно якого проводиться моніторинг

     4. вибір менеджера, якому буде приходити сповіщення (вказується Email менеджера)

     5. спосіб одержання сповіщення (агентом Yaware TimeTracker чи на Email)

     

    Спосіб одержання сповіщення

     

     6. Текст сповіщення (менеджер самостійно пише текст, що буде з'являтися).

    Вікно для тексту сповіщення

     

    Крок 4. Щоб зберегти заповнені налаштування, натисніть кнопку “Зберегти сповіщення”

    На сторінці “Цілі та сповіщення” з'явиться запис про збережений тригер. Його можна видалити або редагувати відповідно до потреб.

     

    Збереження та редагування

     

    Це всі налаштування, що необхідні для активації сповіщень. Сподіваємося, нова функція допоможе вам вирішити поставлені задачі, а також спростить управління командою та робочим часом. 

    Якщо у вас залишилися питання, будемо раді вам допомогти!

     

    contact@yaware.com.ua

    +38 (044) 360 45 13

     

  • Версія сервісу 2.99.004
    December 30, 2021

    Веб-сервіс:
    1. Добавлено нові типи графіків для розділу “Налаштування моніторингу”
    2. У звіті по діяльності добавлено розширений перелік заголовків для використаних програм
    3. Добавлено інтерактивний тур із підказками для допомоги по сервісу
    4. Виправлені баги по інтеграції з Bitrix24

    Yaware-клієнт:
    1. Оптимізовано швидкість роботи клієнта

  • Версія сервісу 2.99.003
    June 15, 2021
    1. Інтеграція Yaware.TimeTracker з Bitrix24. Тепер ви можете краще управляти проектами та задачами з Bitrix24.
  • Версія сервісу 2.99.002.1
    April 16, 2021
    1. В Yaware-агент доданий режим фокусування. Тепер, Ви будете впевнені, що на 100% сконцентровані на роботі, яку виконуєте в цей момент.
  • Версія сервісу 2.99.002
    December 7, 2020
    1. Проведений редизайн листів: тепер вони стали ще красивіші та зручніші;
    2. Прискорене розгортання та налаштування Yaware Enterprise.
    3. Підвищено безпеку і стабільність роботи сервісу.
    4. Хороші новини для тих, хто використовує proxy: при заміні пароля, yaware agent запитає його автоматично.
    5. Швидкість завантаження основних звітів виросла у декілька разів.
    6. Всіх, хто тільки зареєструється, зустріне новий «Режим первинного налаштування». Після його проходження, обліковий запис повністю готовий до збору даних.
    7. Розділ «Скріншоти» працює ще швидше, а користуватися ним тепер в рази зручніше.
  • Версія сервісу 2.99.001
    July 5, 2020

    Зустрічайте мобільний додаток для Android і iOS

    Інтернет-сервіс:
    1. У звіті по співробітнику тепер відображається вибраний користувач
    2. Виправлено розбіжність часу офлайну на дашборді і підказці
    3. Виправлено призначення менеджера для імпортованих груп
    4. Покращено грід на сторінці “Використані програми і сайти”
    5. Додана можливість фільтрувати проекти по групах
    6. Виправлена робота фільтрів по першій та останній активності

    Yaware-клієнт:
    1. Поліпшено роботу з проектами і завданнями

  • Версія сервісу 2.98
    March 11, 2020

    Веб-сервіс:
    1. Добавлена українська мова на сайті
    2. Виправлено підказки на формах реєстрації
    3. Покращено роботу з таблицями користувачів
    4. Покращено роботу з таблицями проектів
    5. Виправлено помилку з даними в щомісячному листі користувачу
    6. Поправлено невірне відображення бюджету по деяких проектах

  • Версія сервісу 2.97
    October 2, 2019

    Веб-сервіс:
    1. Виправлено відображення часу по задачі
    2. Виправлено трекінг часу для двох одночасних задач
    3. Виправлено посилання в щоденних звітах
    4. Зміна механізму роботи з менеджерами

  • Версія сервісу 2.95
    July 27, 2019

    Веб-сервіс:
    1. Новий ефективніший обробник скріншотів
    2. Покращена робота з АРІ

  • Версія сервісу 2.94
    May 5, 2019

    Веб-сервіс:
    1. Виправлено помилки в налаштуваннях користувача
    2. Новий метод ресайзу знімків екрану
    3. Поправлено тарифний план при реєстрації з соцмереж
    4. Поправлено відображення кількості ліцензій в партнерському кабінеті

    Yaware-клієнт:
    1. Покращення редагування задача на агенті

  • Версія сервісу 2.93
    January 3, 2019

    Веб-сервіс:
    1. Виправлені помилки візарду після реєстрації
    2. Додані оповіщення при створенні нового завдання
    3. Додано механізм підтвердження реєстрації
    4. Виправлена проблема локалізації при видаленні завдання
    5. Виправлення по Yaware.Enterprise
    6. Виправлення продуктивності по некатегоризованих додатках

    Yaware-клієнт:
    1. Виправлення в утиліті діагностики клієнта
    2. Виправлена проблема з моніторингом активності
    3. Не показувати сповіщення, коли вимкнені завдання
    4. Поліпшення UX по завданнях
    5. Поліпшення компресії БД

  • Версія сервісу 2.92
    November 14, 2018

    Веб-сервіс:
    1. Виправлений пошук кирилицею
    2. Виправлене меню з технічних робіт
    3. Виправлений невірний пароль на пошті при вході
    4. Виправлено дрібні помилки

    Yaware-клієнт:
    1. Виправлено невірний час офлайн
    2. Виправлено автозняття агента з паузи після рестарту системи
    3. Виправлені проблеми з шрифтами на MacOS Mojave beta

  • Версія сервісу 2.91
    September 10, 2018

    Веб-сервіс:
    1. Виправлений підрахунок часу, витраченого на виконання завдання
    2. Виправлені проблеми при мережевій установці
    3. Виправлений експорт завдань в CSV
    4. Додана можливість редагування не своїх завдань

    Yaware-клієнт: </ trong>
    1. Невеликі виправлення в інтерфейсі клієнта

  • Версія сервісу 2.90
    July 6, 2018

    Веб-сервіс:
    1. Виправлена вивантаження “звіт по співробітнику” в PDF, CSV, XLS
    2. Виправлено відображення параметра “всього” в таблиці завдань
    3. Експорт в PDF з “Табеля робочого часу” тепер відображається в кольорах
    4. Виправлення неправильної суми затвердженого бюджету на проектах
    5. багфіксів і виправлення безпеки

    Yaware-клієнт:
    1. Новий інтерфейс клієнта
    2. Виправлений моніторинг Офлайн по задачах

  • Версія сервісу 2.89
    June 20, 2018

    Веб-сервіс:
    1. Доступна реєстрація на новий план, який включає облік по проектам і задачам
    2. Виправлена робота з фільтрами
    3. Виправлений невірний розрахунок по бюджету
    4. Виправлено зміст завдання при редагуванні

    Yaware-клієнт:
    1. Оптимізована робота в браузері Firefox
    2. Додана можливість роботи з завданнями
    3. Виправлена робота утиліти Network Setup
    4. Виправлений моніторинг URL в Opera / Chrome

  • Версія сервісу 2.88
    May 16, 2018

    Веб-сервіс:
    1. Виправлення відображення зведення в IE
    2. Виправлення завантаження зведення при більшій кількості користувачів
    3. Можливість повного видалення даних облікового запису згідно з новим законом ЄС
    4. Поліпшення таблиці цін

    Yaware-клієнт:
    1. Виправлення помилки скріншотів і знімків веб-камери
    2. Виправлення проблеми зависання клієнта в браузерах Chrome
    2. Незначні виправлення в роботі клієнта

  • Версія сервісу 2.87
    March 23, 2018

    Веб-сервіс:
    1. Виправлення помилки на категоризації з квітами продуктивно
    2. Виправлення полів при експорті в CSV
    3. Виправлення помилки підрахунку позаробочий час
    4. Виправлення відображення заданого періоду при переході на різних звітах
    5. Виправлення роботи кнопок експорту на звітах

    Yaware-клієнт:
    1. Виправлення помилки в роботі NetworkSetup Utility
    2. Значно поліпшено дизайн установника агента
    3. Виправлення, пов'язані із зупинкою служби в деяких випадках
    4. Оптимізація швидкодії агента

Зареєструйтеся та почніть облік робочого часу вже зараз!

Спробуйте роботу сервісу в різних тарифних планах.

Дякуємо за реєстрацію

Виконується вхід до вашого профілю ...

Якщо автоматичний вхід був невдалий, спробуйте увійти тут

Ваші ідеї / пропозиції

У Вас є ідеї, як зробити сервіс ще кориснішим для Вас? Напишіть нам. Давайте разом зробимо сервіс ще кращим!

Дякуємо, що ділитеся своїми ідеями і допомагаєте нам стати кращими!
Подивитися всі ідеї можна на порталі ідей

Напишіть коротко суть ідеї
 *
Вкажіть вашу електронну пошту
 *
Розпишіть ідею або пропозицію більш детально
 *
ajax-loader

Наш сайт доступний для вас такою мовою: українська

Бажаєте переключити мову сайту?

Так, перейти на українську