Облік робочого часу в юридичній компанії

Облік робочого часу в юридичній компанії — справа не з легких. В силу специфіки своєї роботи одні співробітники практично весь час знаходяться в роз'їздах: зустрічі, переговори, суди; інші — цілий день проводять за комп'ютером: укладають договори, готують і оформляють різного роду правові документи; а треті — поєднують і те й інше.

Складність полягає ще й в тому, що про реальні витрати часу на роботу хочуть знати й клієнти компанії. І це не дивно. Адже клієнти хочуть бути впевненими, що оплачують час, яке безпосередньо було витрачено на вирішення їхніх проблем.

Для того, щоб співробітники якісно виконували свої обов'язки, а відносини з клієнтами були “прозорими”, необхідно вести облік робочого часу персоналу.

А допоможе Вам в цьому система обліку робочого часу Yaware.TimeTracker. Вона дозволить спростити контроль робочої діяльності персоналу, збудувати довірчі відносини з клієнтами й закріпити позитивний імідж Вашої компанії.

company_law

Принцип роботи системи обліку робочого часу Yaware.TimeTracker

Сервіс встановлюється на комп'ютери співробітників, роботу яких Ви хочете контролювати.

Yaware.TimeTracker запускається автоматично і веде облік робочого часу персоналу протягом дня, дозволяючи Вам контролювати їх роботу в режимі онлайн.

Сервіс збирає наступну інформацію: час початку / кінця робочого дня кожного співробітника, а також фактично відпрацьований ними час; програми, програми та сайти, а також продуктивність їх використання для виконання робочих обов'язків.

Ви отримуєте готові звіти про роботу персоналу у вигляді зручних графіків та таблиць на свій email або ж аналізуєте дані онлайн у своєму особистому кабінеті.

Почати користуватися Yaware.TimeTracker дуже просто

  • Зареєструйтеся
    Зареєструйтеся
  • Встановіть сервіс на комп'ютери співробітників, роботу яких Ви хочете контролювати
    Встановіть сервіс на ПК персоналу
  • Налаштуйте сервіс
    Налаштуйте сервіс
  • Аналізуйте готові дані
    Аналізуйте готові дані

Як налаштувати сервіс і вести облік робочого часу в юридичній компанії

Налаштуйте графік моніторингу

Ваші співробітники працюють по різному графіку?

З Yaware.TimeTracker це не проблема. Налаштуйте моніторинг діяльності персоналу відповідно до їх робочого графіка і розпорядку дня.

Так Вам не доведеться самостійно контролювати час приходу / відлучення співробітників, а також перевіряти, чим займається кожен з них протягом дня.

З Yaware.TimeTracker Ви отримаєте повну картину робочого дня персоналу і будете впевнені в тому, що співробітники працюють, а не вирішують особисті питання в оплачуваний Вами час.

налаштування моніторингу

Категоризируйте ресурси

Навряд чи співробітникам юридичної компанії для роботи знадобляться соціальні мережі, новинні стрічки або будь-які додатки розважального характеру. Тому Ви сміливо можете віднести подібні ресурси в категорію “непродуктивно”.

Програми, додатки та сайти, які необхідні співробітникам для виконання робочих обов'язків, віднесіть в категорію “продуктивно”.

Відповідно ресурси, які не є основними, але час від часу співробітники їх використовують — віднесіть в категорію “нейтрально”.

Після категоризації ресурсів Вам буде набагато простіше аналізувати продуктивність роботи персоналу. Навіть побіжного перегляду звіту буде досить, щоб виявити “проблемних” співробітників.

Увімкніть функцію офлайн-активності

Так Ви зможете контролювати співробітників, в обов'язки яких входить не тільки робота за комп'ютером і вони змушені часто залишати не тільки своє робоче місце, але й офіс.

За допомогою моніторингу офлайн-активності Ви дізнаєтеся, скільки часу співробітники проводять на нарадах і зустрічах з клієнтами, а скільки — за телефонними розмовами, перекурами й чаюванням.

Це дозволить Вам бути не тільки в курсі робочої діяльності співробітників за комп'ютером, але і за межами офісу. Так ви зможете оцінити реальну завантаженість персоналу і ретельніше спланувати їх робочий день.

Доступ доступ до особистої статистики

Ви помітили, що продуктивність роботи деяких співробітників стала знижуватися? Необхідно надати їм доступ до особистої статистки.

Так Ваші співробітники зможуть самостійно проаналізувати, куди йде робочий час і що відволікає їх від виконання завдань. Як наслідок, вони будуть ретельніше планувати свій день, стануть більш організованими й відповідальними.

А це, у свою чергу, позитивно позначиться на продуктивності роботи всієї компанії.

Налаштуйте графік отримання звітів

Вкажіть, як часто Ви хочете отримувати звіти про робочу діяльність персоналу.

Наприклад, якщо Ваші співробітники справляються з усіма поставленими завданнями й приводу для хвилювання немає — налаштуйте графік отримання раз на місяць. Цього буде достатньо, щоб контролювати персонал. Тим більше, що Ви в будь-який момент можете переглянути дані онлайн, у своєму особистому кабінеті.

Якщо ж є проблеми, співробітники порушують робочу дисципліну, не виконують плани компанії — увімкніть щотижневу розсилку звітів. Так Ви зможете виявляти проблеми в роботі компанії та своєчасно коригувати роботу персоналу.

звіти на пошту

Які вигоди Ви отримаєте, ведучи облік робочого часу співробітників

Автоматичний облік часу

Ні Вам, ні Вашим співробітникам не потрібно буде вручну заповнювати звіти про виконану роботу. Yaware.TimeTracker це зробить за Вас.

З сервісом Ви отримаєте об'єктивні дані про діяльність співробітників, дізнаєтеся, скільки реально часу вони витрачають на виконання завдань і наскільки вони завантажені роботою.

Це дозволить Вам ретельніше планувати робочий день персоналу, оплачувати тільки той час, який було витрачено безпосередньо на роботу. Крім того, з Yaware.TimeTracker Ви зможете запобігти “підробітку” співробітників в робочий час.

Повна картина робочого дня

З функцією офлайн-активності Ви будете в курсі того, над виконанням яких завдань працюють співробітники за комп'ютером і чим займаються, коли відсутні на робочому місці.

Ви дізнаєтеся, скільки часу займають зустрічі з клієнтами, скільки тривають телефонні переговори й скільки часу співробітники використовують непродуктивно (обід, перерви, чаювання і перекури).

Зміцніть дисципліну

З Yaware.TimeTracker Ваші співробітники будуть відповідальніше ставитися до дотримання робочого графіка і трудової дисципліни. Як наслідок, скоротиться кількість запізнень, перекурів і передчасних відлучень додому. Менше часу співробітники будуть проводити на сайтах розважального характеру. А значить — співробітники будуть більше часу використовувати для виконання робочих обов'язків, підвищиться продуктивність і продуктивність їх праці.

Зареєструйтеся та почніть облік робочого часу вже зараз!

Спробуйте роботу сервісу в різних тарифних планах.
Вкажіть ваше ім'я та прізвище
 *
Для отримання паролю - доступу до свого облікового запису
 *
Для допомоги в установці і настройці сервісу
 *
У мене є купон-код
Введіть купон-код
ajax-loader

Дякуємо за реєстрацію

Виконується вхід до вашого профілю ...

loader

Якщо автоматичний вхід був невдалий, спробуйте увійти тут

Ваші ідеї / пропозиції

У Вас є ідеї, як зробити сервіс ще кориснішим для Вас? Напишіть нам. Давайте разом зробимо сервіс ще кращим!

Дякуємо, що ділитеся своїми ідеями і допомагаєте нам стати кращими!
Подивитися всі ідеї можна на порталі ідей

Напишіть коротко суть ідеї
 *
Вкажіть вашу електронну пошту
 *
Розпишіть ідею або пропозицію більш детально
 *
ajax-loader

Залишити заявку

Залиште тут заявку і ми повідомимо вас, коли буде реалізована функція інтеграції

Вкажіть ваше ім'я та прізвище
 *
Вкажіть вашу електронну пошту
 *
Вкажіть свій номер телефону
ajax-loader

Доступ до демо-версії

Запит на скайп-презентацію

*Тривалість презентації до 30 хвилин


    


    


    


    


    

Запит на Yaware.TimeTracker Enterprise на серверах Amazon

Дякуємо. Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

Вкажіть ваше ім'я та прізвище
 *
Для зворотного зв'язку
 *
Для швидкого вирішення питань
 *
ajax-loader