Облік робочого часу в консалтинговій компанії

Облік робочого часу в консалтинговій компанії — справа не з легких.

Від того, наскільки ефективно налагоджена робота співробітників, наскільки якісно кожен з них виконує свої робочі обов'язки залежить успіх і репутація Вашої компанії, а отже — і дохід.

Хто захоче користуватися послугами компанії, співробітники якої періодично спізнюються, на електронні листи відповідають із запізненням, а телефонні дзвінки й зовсім ігнорують? Погодьтеся, охочі навряд чи знайдуться. А про те, щоб повторно скористатися послугами компанії й порекомендувати її своїм знайомим, мова і зовсім йти не може.

Для того, щоб ефективно організувати роботу персоналу і підвищити якість послуг, що надаються, скористайтеся Yaware.TimeTracker — сервісом для обліку робочого часу співробітників за комп'ютером.

consulting

Принцип роботи Yaware.TimeTracker

Сервіс встановлюється на комп'ютери бухгалтерів, менеджерів, юристів, фінансистів та інших співробітників, облік робочого часу яких Ви хочете вести з Yaware.TimeTracker.

Онлайн-сервіс запускається автоматично і моніторить діяльність співробітників за комп'ютером протягом робочого часу.

Yaware.TimeTracker фіксує наступну інформацію: час початку / закінчення робочого дня персоналу; кількість відлучень від комп'ютера і їх тривалості; програми, додатки та сайти, якими користуються співробітники в робочий час і продуктивність роботи з ними.

Ви отримуєте деталізовані звіти про роботу співробітників у вигляді графіків і таблиць на свою електронну пошту або ж аналізуєте дані онлайн у своєму особистому кабінеті.

Почати користуватися Yaware.TimeTracker дуже просто

  • Зареєструйтеся
    Зареєструйтеся
  • Встановіть сервіс на комп'ютери співробітників, роботу яких Ви хочете контролювати
    Встановіть сервіс на ПК персоналу
  • Налаштуйте сервіс
    Налаштуйте сервіс
  • Аналізуйте готові дані
    Аналізуйте готові дані

Як налаштувати сервіс для контролю співробітників

Виберіть режим роботи Yaware.TimeTracker

Під час встановлення сервісу на комп'ютери співробітників вкажіть, в якому режимі Ви хочете контролювати їх роботу: в прихованому або явному.

У прихованому режимі роботи Yaware.TimeTracker не створює іконок в системному треї й не показує вікна офлайн-активності. Сервіс нічим не видає свою присутність і співробітники не будуть знати, що за їх роботою ведеться спостереження.

У явному режимі роботи співробітники знають про наявність онлайн-сервісу і мають доступ до особистої статистики, що дозволяє їм самостійно аналізувати продуктивність своєї роботи й раціональніше використовувати робочий час.

Перейти від прихованого до явного використання сервісу Ви зможете в будь-який момент, поставивши відповідну відмітку в налаштуваннях.

Налаштуйте продуктивність використання програм і сайтів

Щоб оцінити, наскільки продуктивно співробітники використовують робочий час, категоризуйте ресурси, необхідні їм для роботи.

У категорію «Продуктивно» додайте програми, програми та сайти, які потрібні співробітникам для виконання робочих обов'язків. У категорію «Нейтрально» — ресурси, які не є основними для співробітника згідно зі специфікою його діяльності, але час від часу він може їх використовувати в робочих цілях. У категорію «Непродуктивно» додайте ресурси, використання яких негативно позначається на продуктивності роботи персоналу.

Наприклад, для бухгалтера продуктивним буде робота в 1С і Excel; нейтральним — використання електронної пошти, месенджерів та Інтернет-браузерів; непродуктивним — відвідування соціальних мереж і перегляд сайтів розважального характеру.

Графік моніторингу

У Yaware.TimeTracker Ви можете задати час моніторингу роботи співробітників, відповідно до їхнього робочого графіка.

Для менеджера, бухгалтера, секретаря, а також інших співробітників, які повинні знаходитися в офісі в строго зазначений час, задайте моніторинг їх діяльності в певний годинник, наприклад з 9.00 до 18.00.

Для співробітників, які працюють за вільним графіком — увімкніть цілодобовий моніторинг роботи за комп'ютером.

Якщо Ви користуєтеся послугами фрілансерів, які працюють за кілька годин в день, налаштуйте моніторинг їх роботи тільки в певний час.

налаштування моніторингу

Увімкніть офлайн-активність

Вашим співробітникам доводиться часто відлучатися від комп'ютера для виконання робочих обов'язків? Увімкніть офлайн-активність.

Ця функція дозволить Вам бути в курсі того, чим займаються співробітники й над вирішенням яких завдань працюють.

Наприклад, в Yaware.TimeTracker створені такі види офлайн-активності: зустріч, нарада, дзвінок, допомогу другові, перерва і приватне. Ви можете створювати нові й змінювати вже наявні активності, а також привласнювати для кожної з них свою категорію продуктивності.

Також співробітники можуть вручну прокоментувати причину своєї відсутності на робочому місці.

Облік робочого часу в консалтинговій компанії: вигоди для Вас

Автоматичний облік робочого часу

З Yaware.TimeTracker Вам не потрібно буде стежити за робочою діяльністю співробітників і дотриманням ними робочого графіка і дисципліни. Не доведеться і витрачати час на те, щоб вручну заповнювати журнали звітності та аналізувати дані. Сервіс зробить це за Вас.

З Yaware.TimeTracker Ви будете в курсі того, чим займаються співробітники в робочий час і наскільки продуктивно його використовують, не докладаючи для цього ніяких зусиль.

Сервіс автоматично веде облік робочого часу персоналу, збирає дані й перетворює їх в готові звіти. Вам залишається лише на їх основі приймати відповідні рішення.

Оцініть ефективність роботи персоналу

Ви дізнаєтеся, хто зі співробітників сумлінно ставиться до виконання робочих обов'язків, а хто філонить і витрачає час даремно. Причому зробити висновок Ви зможете спираючись на реальні, об'єктивні дані сервісу.

З Yaware.TimeTracker Ви зможете оцінити внесок кожного співробітника в досягнення компанією поставлених цілей. Ви дізнаєтеся, чому одні працівники виконують поставлені завдання вчасно, а інші — не вкладаються в установлені терміни.

Ви дізнаєтеся реальну завантаженість персоналу, оціните кваліфікацію співробітників і зможете допомогти їм раціональніше використовувати час і підвищити ефективність своєї роботи.

Дисциплінуйте співробітників

Використання сервісу Yaware.TimeTracker допоможе Вам зміцнити дисципліну і дотримання співробітниками робочого графіку. Скоротиться кількість запізнень і передчасних відлучень додому, менше часу співробітники будуть витрачати на чаювання і перекури.

Відвідування соціальних мереж, перегляд сайтів розважального характеру, використання Інтернету в особистих цілях — все це буде зведено до мінімуму.

Співробітники будуть сумлінніше ставитися до виконання своїх робочих обов'язків, а робочий час будуть використовувати за призначенням.

Зареєструйтеся та почніть облік робочого часу вже зараз!

Спробуйте роботу сервісу в різних тарифних планах.
Вкажіть ваше ім'я та прізвище
 *
Для отримання паролю - доступу до свого облікового запису
 *
Для допомоги в установці і настройці сервісу
 *
У мене є купон-код
Введіть купон-код
ajax-loader

Дякуємо за реєстрацію

Виконується вхід до вашого профілю ...

loader

Якщо автоматичний вхід був невдалий, спробуйте увійти тут

Ваші ідеї / пропозиції

У Вас є ідеї, як зробити сервіс ще кориснішим для Вас? Напишіть нам. Давайте разом зробимо сервіс ще кращим!

Дякуємо, що ділитеся своїми ідеями і допомагаєте нам стати кращими!
Подивитися всі ідеї можна на порталі ідей

Напишіть коротко суть ідеї
 *
Вкажіть вашу електронну пошту
 *
Розпишіть ідею або пропозицію більш детально
 *
ajax-loader

Залишити заявку

Залиште тут заявку і ми повідомимо вас, коли буде реалізована функція інтеграції

Вкажіть ваше ім'я та прізвище
 *
Вкажіть вашу електронну пошту
 *
Вкажіть свій номер телефону
ajax-loader

Доступ до демо-версії

Запит на скайп-презентацію

*Тривалість презентації до 30 хвилин


    


    


    


    


    

Запит на Yaware.TimeTracker Enterprise на серверах Amazon

Дякуємо. Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом.

Вкажіть ваше ім'я та прізвище
 *
Для зворотного зв'язку
 *
Для швидкого вирішення питань
 *
ajax-loader