як контролювати соціальні мережі на роботі

Pew Research Center вирахували, що 77% працівників переглядають стрічку на роботі. Вони проводять там 1,5 години в день. Це 7,5 годин в тиждень, понад 30 годин на місяць і 390 годин, витрачених даремно в рік! І це без урахування інших факторів, що відволікають, таких як колеги по роботі, перерви на чай і особисті дзвінки. Є багато організацій, які хочуть обмежити соцмережі, але не знають з чого почати. Якщо ваша одна з таких  ось перевірені способи, які допоможуть ефективніше витрачати робочий час.

Внутрішня політика

Ваша компанія — це сім'я. А в кожній родині є свої правила: не матюкається, поважати старших, повертатися додому до 22:00 і тд. Аналогічно в бізнесі. Кожен член команди повинен розуміти всі умови використання соцмереж в робочий час і бути готовим нести відповідальність за їх порушення. Для впевненості, зафіксуйте правила на папері.

Мотивація

Якщо працівник сидить в телефоні протягом дня, у нього або немає роботи, або він не вміє керувати часом. У першому варіанті, ви повинні стимулювати персонал працювати на максимум. Можете розробити багаторівневу систему мотивації. Повірте, якщо у працівника з'явитися можливість більше заробляти — він сам скоротить час на соцмережі.

Розвивайте тайм-менеджмент

Навіть другий варіант, коли працівник не вміє керувати власним часом, можна легко вирішити за допомогою навчання. Запросіть персонал на вебінар по тайм-менеджменту, де тренер пояснить, як правильно використовувати цей ресурс і керувати пріоритетами.

Обмежений доступ

Це один з найпопулярніших і жорстких методів контролю персоналу. Системний адміністратор може обмежити соцмережі так, що сторінки не будуть відкриватися ні на одному комп'ютері. Після цього, Facebook і інші сайти перестануть завдавати шкоди компанії, але це суттєво знизить мотивацію персоналу. А також, зробивши це, ви підштовхнете працівників до пошуку альтернативних варіантів — використовуватимуть телефони або планшети для входу на сторінки.

Додатки для обмеження часу

Більшість компаній не знають, скільки часу працівники проводять в соціальних мережах. Для розв'язання цієї проблеми знадобляться інструменти, які записують діяльність персоналу за комп'ютером. Звіти оновлюються кожні 5 хвилин і показують список використаних сайтів, відпрацьований час і рівень продуктивності.

Продуктивність ресурсів в Yaware.TimeTracker

У компанії зазвичай працюють фахівці різних напрямків і не доцільно обмежити соціальні мережі для всіх. Тому, що для маркетолога це один з робочих інструментів, а для бухгалтера і програміста — марна трата часу. У Yaware.TimeTracker ресурси мають різну продуктивність для працівників різних відділів. Програма фіксує, що він відкриває і присвоює відповідну категорію продуктивності. Тому, ви можете налаштувати продуктивність сайтів, виходячи з посадових обов'язків. Також, ви зможете налаштувати цілодобовий моніторинг, якщо персонал працює позмінно або відключити запис сайтів під час обідньої перерви.
моніторинг використаних програм на роботі

Банити чи не банити … ось у чому питання

А може, не такий страшний чорт, як його малюють? Якщо мова йде про дозоване використання соціальних мереж, яке ви можете контролювати за допомогою трекера і направляти в потрібну сторону. Іноді, 5 хвилин в Facebook досить, щоб перезавантажитися. Дослідження показали, що 82% працівників вважають, що соціальні мережі можуть поліпшити робочі відносини. Таке неформальне спілкування зближує персонал, але стимулює людину відразу відкрити чат. Він відволікається і як тільки знову увійде в стан потоку — прийде нове повідомлення.

Тому роботодавці побоюються, що соціальні мережі вб'ють продуктивність. І мають рацію. Якщо людина 70% часу гортає стрічку, замість виконання обов'язків це залишає слід не лише на особистій ефективності, а й на здобутках компанії. Інша справа, якщо працівник зайшов на 10 хвилин, щоб написати повідомлення дитині або дружині. В цьому випадку жорстке обмеження часу в соцмережах може вбити мотивацію, і бажання працювати.
Зрозумійте, що соціальні мережі на роботі нікуди не подінуться. Поки є люди, які використовують їх в професійних цілях, будуть і ті, що просто протирає штани. Якщо ви не хочете, щоб працівники витрачали час даремно — тримайте баланс. Користуйтеся програмами обліку часу, вчіть персонал управляти власним часом і обережно обмежуйте соціальні мережі. Викладіть свою політику так, щоб всі розуміли, чого від них чекають. Це перший крок до того, щоб направити цю непродуктивну діяльність на благо команд і компанії.
Register

Ефективний облік часу за комп'ютером

Коментарі закриті.