програма обліку робочого часу

Необхідність обліку робочого часу давно постала перед керівниками та власниками компаній. Адже, тільки налагоджена система надає точні дані про роботу персоналу і відстежує виконані завдання. Серед усіх інструментів, найповнішу статистику пропонують програми обліку робочого часу, такі як Yaware.TimeTracker. Ми розповімо вам, як ними правильно користуватися, щоб отримувати всі необхідні дані про роботу компанії.

Програма обліку часу роботи — реєстрація та встановлення тайм трекера

тайм трекер

Ви зможете встановити програму самостійно, якщо будете дотримуватися цієї інструкції.

Оберіть програми

Yaware.TimeTracker Enterprise це локальне рішення для великих компаній з розвиненою IT інфраструктурою. Воно передбачає встановлення ПО на сервер компанії-замовника та зберігання інформації відповідно до її корпоративних стандартів. Технічну підтримку сервісу здійснює компанія Yaware. 

Yaware.TimeTracker SaaS хмарне рішення, яке не потребує наявності ІТ-інфраструктури всередині компанії та серверу для зберігання даних. Інформація розміщується на Amazon Web Services.

Створіть особистий кабінет

Перейдіть за посиланням, заповніть необхідні поля та натисніть кнопку «Створити‎».

Визначте контрольну групу для впровадження програми

Впродовж тесту вам знадобляться люди, яким ви зможете встановити систему на комп'ютери. Вони будуть випробовувати її та давати зворотний зв'язок. Також, призначте декількох менеджерів, наприклад, керівника з питань інтеграції нових інструментів, HR-спеціаліста, працівника технічного відділу, чи інших співробітників, відповідальних за комунікацію з нами та впровадження системи.

Встановіть Yaware-клієнт — програму на комп’ютери працівників

Скористайтесь одним із запропонованих способів:

  • Надішліть працівникам запрошення по e-mail.
    У листі буде посилання для завантаження програми та інструкція для самостійного встановлення програми.
  • Завантажте інсталятор на будь-який носій інформації та вручну встановіть програму на кожному комп’ютері, який треба моніторити.
  • Yaware.TimeTracker Network Setup. Цей спосіб дозволяє віддалено встановлювати Yaware.TimeTracker клієнт на всіх комп'ютерах мережі з робочого місця системного адміністратора.

Ви також можете замовити послугу встановлення у компанії Yaware. Ми здійснюємо процедуру з використанням технології віддаленого доступу TeamViewer або AnyDesk.

Налаштування тайм-трекера

Оберіть тип налаштувань

Для початку, вирішіть, які налаштування Ви хочете виконати: індивідуальні для кожного працівника чи загальні для відділу/компанії. Після, скористайтесь інструкціями для самостійного налаштування або зверніться по допомогу до менеджера Yaware.

Побудуйте ієрархію працівників

Після встановлення програми на комп'ютери, в особистому кабінеті з'явиться список працівників. Тепер, Ви можете погрупувати їх по відділах чи командах, призначити менеджера кожного підрозділу. Він отримає доступ до статистики своїх підлеглих, зможе її аналізувати та оптимізувати роботу.

система обліку робочого часу

Категоризуйте ресурси

База Yaware.TimeTracker налічує понад 15 000 сайтів, додатків та програм, яким присвоєна відповідна категорія продуктивності: «продуктивно», «нейтрально», «непродуктивно». Ви можете змінити категорію продуктивності, а також додати нові ресурси чи налаштувати автоматичну категоризацію — для цього скористайтесь інструкціями.

облік робочого часу працівників

Завантажте мобільний додаток

Yaware.TimeTracker Viewer розроблений для перегляду статистики працівників, підключених до вашого облікового запису. Ви зможете аналізувати роботу персоналу всього 30 секунд в день з будь-якого місця, де є доступ до інтернету. Додаток допомагає тримати в фокусі роботу працівників, не витрачаючи на це багато часу.

Якщо у Вас SaaS-рішення

  1. Завантажте в AppStore
  2. Завантажте в GooglePlay

Якщо у вас Enterprise-рішення, після встановлення програми, зверніться до Вашого персонального менеджера Yaware для отримання вказівок щодо налаштування мобільного додатку.

Програма обліку робочого часу готова до використання

Тепер програма працює у фоновому режимі, не відволікаючи працівників від роботи. Звіти, які створюються в процесі, доступні для перегляду в особистому кабінеті та мобільному додатку. У них показані дані про порушення дисципліни, ефективність роботи й реальному відпрацьований час. Програма Yaware.TimeTracker вигідна не тільки керівнику, а й персоналу. Він отримає доступ до перегляду особистої статистики, що дозволить йому побачити, як він працює насправді, наскільки продуктивно витрачає час і які сайти найчастіше відволікають.
програма обліку робочого часу
Володіючи цією інформацією, працівник зможе підвищити свою ефективність, швидше справлятися із завданнями та більше заробляти. Крім того, Yaware.TimeTracker веде облік відпрацьованих годин, а це означає, що всі перепрацювання будуть справедливо оплачені. Що стосується керівника, то він зможе переглядати інформацію про робочих процесах в зрозумілих і простих графіках. Доступний навіть аналіз роботи віддалених працівників для компаній, які мають філії чи наймають фрілансерів.
Якщо ви шукайте зручне рішення для обліку робочого, то з Yaware.TimeTracker ви отримаєте повну картину робочого дня і не налякаєте персонал трекером.
Register
Коментарі закриті.