програма для контролю працівників

Про кадровий голод говорять з початку 2021 року. Дистанційна робота розширила географію. За розумних фахівців борються не тільки локальні фірми, а роботодавці з іншим міст та країн. Кого б ви не хотіли найняти виникає проблема. Хантять в будь-якій сфері. Просто розмістивши вакансію на ресурсі пошуку роботи, з великою ймовірністю, ви не знайдете собі людини.

Як скоротити потребу в кадрах?

На ринку дефіцит фахівців високого класу і менеджерів пошук займає від 3 до 6 місяців. Після 2020 найкращі працівники віддають перевагу стабільності і переходити нікуди не збираються. Особливо, якщо роботодавець добре обійшовся з ними в ковідний час: не урізав зарплату, допоміг облаштувати віддалене робоче місце.

Ремоут став стилем життя. Після Covid-19 працівники розглядають “домашній” офіс. Не дай ви їм цей привілей, спровокуєте ще більший дефіцит кадрів. Також, вдвічі зріс інтерес до вакансій з вільним графіком. Виходить, що вигідніше втримати спеціаліста, ніж витрачати час і гроші на пошук заміни.

Але, як без страху дати працівникам бажане: віддалений формат, вільний графік, більше відповідальності, новий проєкт, посаду? Як контролювати, але не залякувати? Як підвищувати ефективність і кваліфікацію наявної команди?

контроль працівників

Приймайте рішення ґрунтуючись на аналітику

Якщо ви плануєте масштабувати бізнес в найближчі роки аналізуйте процеси зсередини. Так, ви зрозумієте, хто і на що здатний. Вам важливо знати, чию кваліфікацію підвищити, а хто вміє управляти собою і пріоритетами.

У будь-який момент ви можете перекинути людини на новий проєкт, але як там ідуть справи з навантаженням? Наскільки вигідно оплачувати зусилля і час одного топ-спеціаліста в цьому проєкті? Чи дешевше найняти двох менш досвідчених працівників?

Відповіді на ці питання ви знайдете в програмі для контролю працівників в тайм-трекері. Це інструмент для розуміння того, що насправді відбувається в компанії.

Кадрова проблема

Нещодавно розробник зізнався, що працював відразу на двох проєктах без відома керівників. Виходить, що замість 80-100% віддачі, деякі люди викладаються на 15%, не встигають і ви думаєте, що потрібні нові фахівці. А дефіциту немає, є низька продуктивність наявної команди.

Реальне навантаження і + 20% до продуктивності

Скільки часу пішло на завдання в Bitrix24? Поки лічильник цокає, працівник може сидіти в Facebook, а за звітом в CRM його завантаження 95%. У програмі обліку робочого часу на головному екрані ви бачите час, використані додатки, ефективність. Цифри розкажуть, як насправді йдуть справи в компанії.

«Працівники зрозуміли програма працює, керівник дивиться. Значить, потрібно вчасно виконувати обов'язки. Раніше персонал міг порушувати терміни, а зараз все можна відстежити.»

—Євген, компанія Best leasing.

контроль працівників

Розуміння, за що ви платите і чи дійсно працівник коштує тих грошей

Ви дізнаєтеся, хто в команді робить максимум і хто може більше. Якщо, деякі підлеглі викликають підозри, то програма для контролю робить співпрацю прозорою і відкритою.

Ви аналізуйте, хто і як працює, наскільки продуктивно витрачає оплачений час. Те ж бачить людина в персональній статистиці. Чи отримуєте на руки реальні факти окупності людських ресурсів. І бачите, чи є потреба в додаткових кадрах або можна зі своїх взяти ще + 20%.

Складно знайти нових працівників? Зробіть більш ефективними тих, що є

«Хтось називає контроль злом. З іншого боку, ліки від отрути відрізняються тільки дозою. Тому, якщо є речі, які заспокоюють керівників – то вони можуть собі їх дозволити.»

—Ігор, компанія SoftClub.

Yaware.TimeTracker скорочує потребу в додаткових працівниках. Під час дефіциту фахівців, ви можете взяти максимум з тих, що є. Без тиску на підлеглих.

Програма для контролю показує вам, де дотиснути, а де послабити, бо людина і так перепрацьовує. Бачите, як перерозподілити ресурси і закрити дірку на проєкті. Іноді, вигідніше підучити людини та розширити його зону відповідальності, ніж найняти нових і витратити вдвічі більше.

Даруємо вам 2 тижні повного доступу — безкоштовно.
Реєструйтеся і дивіться: наймати нових працівників або робити ефективнішими тих, що є.

Забрати подарунок

Register

Ефективний облік часу за комп'ютером

Відповісти

Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов'язкові поля позначені *