система обліку робочого часу

Система обліку робочого часу і контролю працівників має широкий набір функцій починаючи з відстеження сайтів і закінчуючи можливістю враховувати час відсутності на робочому місці. Не всі нюанси видно з першого погляд.

Мета цієї статті допомогти адміністраторам, які займаються впровадженням системи обліку робочого часу, швидше встановити і налаштувати її під себе. Другорядна мета зібрати воєдино основні питання, що, скоріш за все, будуть хвилювати технічних фахівців.
За 10 років роботи, в Yaware вже накопичився певний досвід впровадження програми в великих і малих компаніях. Тому, ми попросили команду розробників дати відповіді на часті технічні питання про програму, а саме:
Поїхали!

№1 З якими операційними системами працює Yaware.TimeTracker?

Yaware.TimeTracker офіційно підтримує:
  • Windows Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10 Linux Debian, Ubuntu, Fedora, OpenSUSE.
  • Mac OS версії Mac OS 10.8 і вище.
  • Мобільний додаток Yaware.TimeTracker Viewer є для iOS і Androidмобільний додаток yaware

№2 Які технічні вимоги до заліза для встановлення Yaware.TimeTracker Enterprise?

Процесор: Підтримка набору інструкцій SSE 4.2 (обов'язково)
Оперативна пам'ять: 4 Gb або більше HDD: 120,0 Гб для звичайної установки (500 ГБ або більше рекомендується)
Мережа: 100/1000 Mb/s

№3 Хто встановлює автоматизовану систему обліку робочого часу: клієнт самостійно або працівник компанії Yaware?

Можливі обидва варіанти. Клієнт може встановити і налаштувати програму самостійно. Для цього, ми надаємо покрокові інструкції для SaaS і Enterprise-рішень, а також консультуємо в процесі впровадження через телефон,  чат або електронною поштою.
Менеджер Yaware може встановити програму віддалено по TeamViewer, докладніше про послугу читайте на сайті.

№4 Як збирати статистику одночасно на офісному і домашньому ПК?

Припустимо, що ви вже встановили програму і збираєте статистику роботи на офісних ПК. Залишається з'ясувати 2 моменти:
  1. Як встановити програму на домашній комп'ютер?
    – Відкрийте особистий кабінет, меню «Додати працівника» -> «Надіслати запрошення по E-Mail».
    – Вкажіть ім'я та адресу електронної пошти користувача, йому прийде лист з посиланням і він самостійно встановить програму на домашній комп'ютер.
    – Після цього, його ім'я з'явиться в списку в вашому профілі.
  2. Як синхронізувати збір статистики?
    – Потрібно зайти в розділ «Працівники», знайти обох користувачів (робочий і домашній ПК) і об'єднати їх.
    – Після цього, ви будете отримувати комплексну статистику, незалежно від того, який комп'ютер працівник використовує для роботи.

    №5 Як ведеться облік робочого часу працівників, що використовують два монітори?

    Конфігурація з декількома моніторами дозволяє використовувати Yaware.TimeTracker у звичайному режимі програма записує діяльність в активній вкладці, незалежно від того, на якому моніторі вона відкрита. Ви отримаєте цільну статистику роботи працівника і кількість використаних моніторів не вплине на правдивість даних.

    №6 Чи веде програма облік часу, якщо людина використовує браузер в режимі інкогніто? Керівник, зможе дізнатися, які сайти відвідував працівник?

    Так, ви все одно бачите кількість відпрацьованого часу і сайти, використані в процесі. Те, що працівник використовує режим інкогніто або видаляє історію браузера, ніяк не впливає на кінцеву статистику ви дізнаєтеся, що він намагався приховати.

    №7 Yaware.TimeTracker відстежує діяльність, якщо працівник використовує сенсорний екран, як єдиний метод введення даних?

    За замовчуванням, в системі обліку робочого часу включений апаратний моніторинг записує діяльність на основі роботи мишки й клавіатури.

    Якщо працівник використовує сенсорний екран і ви помітили, що трекер враховує не всю діяльність переведіть моніторинг на програмний. Для цього:

    1. Клацніть правою клавішею миші на значок Yaware-клієнт в системному треї.
    2. Виберіть пункт «Налаштування», щоб змінити тип моніторингу.

    Програмний моніторинг надає більш точну статистику роботи користувачів, чия активність не супроводжується роботою миші або клавіатури.

    №8 Якщо працівник заходить через RDP, керівник дізнається, що саме він робив на RDP?

    У статистиці ви побачите, що працівник підключався до віддаленого робочого столу. Для того, щоб дізнатися, що саме він там робив, потрібно встановити Yaware-агент на RDP, а потім об'єднати користувачів, як зазначено у відповіді на питання №4.

    №9 Як Yaware.TimeTracker веде облік часу проведеного в Skype/Zoom і подібних ресурсах?

    Беручи участь в відеодзвінках, працівники рідше користуються мишкою або клавіатурою, і ці моменти Yaware.TimeTracker розцінює як бездіяльність. Функціонал програми пропонує 2 опції для більш точного збору статистики:

    1. Включити офлайн-активність
      Увімкніть цю функцію і позначте інтервал, через який працівнику відкриється форма з проханням описати офлайн активність. За коментарями керівник дізнається, з ким була відеозустріч і що конкретно обговорювали.
    2. Перемикнути тип моніторингу з апаратного на програмний
      Якщо ви регулярно займаєтеся активністю, що не супроводжується роботою мишки або клавіатури: участь в конференціях, перегляд відео, прослуховування музики скористайтеся інструкцією і змініть тип моніторингу. Це зробить збір статистики більш коректним.

    №10 Як впливає на статистику те, що персонал працює в різних часових поясах?

    Робочий час фіксується відповідно години й часового поясу, зазначеного на комп'ютері в працівника. Припустимо, у вас два офіси в різних країнах з різницею в часі одну годину. При цьому ви налаштували робочий графік з 9:00 до 18:00 для всього персоналу.

    В такому випадку, система буде вести облік відпрацьованого часу за цими параметрами в незалежності від того, в якому часовому поясі знаходиться персонал. Різниця буде лише в зображенні статистики. Якщо Ви захочете перевірити стан справ, наприклад, об 11:30 годині ранку, то може бути, що в жодній країні персонал працює вже півтори години, а в іншій лише 30 хвилин.

    №11 Як працівнику зупиняти і ставити на паузу моніторинг?

    Ця функція доступна тільки в явному режимі моніторингу. Адміністратору облікового запису (керівнику, менеджеру з персоналу) потрібно зайти в налаштування моніторингу і дозволити зупиняти/припиняти моніторинг. Після цього, персонал зможе натиснути правою клавішею миші на іконці Yaware в системному треї і вибрати потрібну опцію.

    №12 Yaware.TimeTracker може працювати без доступу до Інтернету?

    Так. Yaware-клієнт зберігає дані на комп'ютері і відправляє їх на сервер після відновлення підключення до Інтернету.

    №13 Ваш варіант программа обліку робочого часу

    Наш перелік FAQ по технічній частині підійшов до завершення. Якщо у вас залишилися питання до розробників програми, напишіть їх на електронну пошту contact@yaware.com і разом обговоримо нюанси роботи системи обліку робочого часу.
    Ваша галузь— відмінне місце для початку обліку робочого часу. 
    Спробуйте повний функціонал. 14 днів безкоштовно
    Register

    Відповісти

    Ваша електронна адреса не буде опублікована. Обов'язкові поля позначені *