Нам часто задають питання про те, як Yaware.TimeTracker приживається в творчих колективах. Кілька місяців тому ми почали співпрацювати з компанією Netpeak . На початку для окремих співробітників, а потім і централізовано в компанії впровадили Yaware.TimeTracker. Ми попросили керівників студії інтернет-маркетингу Netpeak поділитися своїм досвідом використання сервісу і роботи з результатами моніторингу:

Ігор Мутерко, керівник департаменту веб-розробки

Які показники роботи співробітників за допомогою сервісу Ви аналізуєте, як часто?
Показник продуктивності, показник часу, проведеного при роботі з програмами, сайтами, які відкривалися протягом дня. Раз в тиждень, як правило. Але зрідка – вибірково серед тижня.

Чи використовуєте Ви Yaware.TimeTracker для аналізу свого робочого часу?
Використовував до того, поки не змінив ноутбук. Не скажу, що заходив туди часто і якось намагався проаналізувати ефективність своєї роботи в Yaware. Швидше, перший тиждень було цікаво. Зараз розумію, що я працюю ефективно в рамках своїх обов'язків і щось змінити для підвищення ефективності, аналізуючи звіти Yaware, у мене навряд чи вийде.

Як пройшов процес впровадження?
Гладко. Нічого складного. Запрошення на email, подальше встановлення і коректування даних.

Як Ваші співробітники відносяться до сервісу Yaware.TimeTracker ?
Є невеликий мінус – це “тиск” і некомфортне відчуття деяких співробітників на робочому місці через “всевидюче око”. Згодом до цього звикають.

Чи корисний сервіс для Вашої компанії і чому?
За всю компанію говорити не можу, але в рамках департаменту можу поділитися досвідом. Звичайно, коли мова йде про правильну розподіл пріоритетів в робочому процесі у співробітників, з ким не знаходишся в одному офісі, сервіс швидше корисний, ніж навпаки. Зручно, що можна ввечері, коли з'являється вільний час, подивитися сумарний звіт і скоригувати деякі показники.

Андрій Чумаченко, керівник департаменту просування в соціальних медіа

Як Ваші співробітники відносяться до сервісу Yaware?

Позитивно. За їх словами, сервіс дозволяє значно оптимізувати свій час.

Як пройшов процес впровадження?
Без будь-яких проблем.

Чи корисний сервіс для Вашої компанії і чому?
Для нашої компанії важливий будь-який сервіс, так чи інакше оптимізує, що прискорює і полегшує робочий процес. Так що відповідь – так, корисний.

 

Ольга Пачесная, HR менеджер

Які показники роботи співробітників за допомогою сервісу Ви аналізуєте, як часто?
Продуктивний і непродуктивний час – 1-2 рази в тиждень.

Чи використовуєте Ви Yaware.TimeTracker для аналізу свого робочого часу?
Поки що ні, але думаю, що буду використовувати.

Як пройшов процес впровадження?
У перші дні після встановлення Yaware.TimeTracker співробітники не були дуже задоволені тим, що всі їхні дії можуть простежуватися.

Чи корисний сервіс для Вашої компанії і чому?
Так, корисний, тому що за допомогою нього можна визначати (хоч і не з повною точністю) рівень продуктивності персоналу в сукупності, а також окремо по кожному співробітнику. Також за допомогою Yaware.TimeTracker можна оптимізувати час роботи співробітників. Однак для отримання точної інформації за рівнем продуктивності співробітників, потрібні допрацювання програми.

Артем Бородатюк, провідний фахівець

Які показники роботи співробітників за допомогою сервісу Ви аналізуєте, як часто?
“Особисто я туди дуже рідко добираюся. Я повністю згоден з підходом, яке було висловлено в інтерв'ю Yaware.TimeTracker в нашому блозі :

“Тут важливо розуміти, що Yaware.TimeTracker не оцінює роботу співробітника, а тільки враховує час роботи. Так ми не рекомендуємо творчу роботу оцінювати прямо за кількістю відпрацьованого часу, оскільки тут важливіший результат. У той же час, якщо результат не досягнутий, то вже важливий час – на що саме він був витрачений, як розподілявся “.

Статистика потрібна тоді, коли вона потрібна :). Тому я буду радий, якщо ми жодного разу не проаналізуємо дані з Yaware.TimeTracker – це означатиме, що всі цілі досягнуті і завдання виконані.

Чи використовуєте Ви Yaware.TimeTracker для аналізу свого робочого часу?
Ні, але тільки тому, що у мене мак. Використовую примітивний аналог.

Як пройшов процес впровадження?
У нас є правило впровадження змін – ми робимо їх так, щоб нічого не поламати з працюючого в даний момент. Тому щоб не пробиватися крізь стіну опору змінам, ми просто ввели Yaware.TimeTracker тільки для нових співробітників. Тому ніяких проблем не виникало.

Як Ваші співробітники відносяться до сервісу Yaware.TimeTracker?
Ті, хто використовують його самі для себе – позитивно.
Ті, хто вважають, що за ними стежить “великий брат” – з урахуванням психології, навряд чи будуть радіти цьому.

Чи корисний сервіс для Вашої компанії і чому?

Корисний. При правильному використанні статистика не може бути марна. Yaware.TimeTracker для мене – інструмент збору статистики. Дуже зручний і простий.

Дякуємо співробітникам компанії Netpeak за чесні відповіді і за те, що знайшли час відповісти на наші запитання .

Сподіваюся, досвід однієї з найбільших студій інтернет-маркетингу в Україні допоможе Вам подолати сумніви з приводу використання системи автоматичного обліку робочого часу , а також успішно використовувати результати моніторингу для поліпшення продуктивності роботи своєї команди.

Register
Коментарі закриті.