Отже, ви вибрали нас і ми раді співпраці. Сподіваємося, ви сповнені рішучості просувати наші продукти і заробляти на цьому гроші. Ми ж сповнені рішучості вам в цьому допомогти.

У цій статті ми розповімо, де і як просувати партнерські посилання, щоб привести з них максимум реєстрацій.

Соціальні мережі, поштова розсилка, форуми, блоги, власний сайт, особисте спілкування.

Де і як просувати партнерські посилання?

Соціальні мережі

Більшість з нас є учасником тієї чи іншої соціальної мережі (а іноді навіть всіх).
Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin … Чому б не використати їх для заробітку?

1. Поставте партнерське посилання в свій статус

Якщо у вас є акаунт в facebook, twitter, вставте партнерське посилання eу свій статус і додайте який-небудь гарний заклик, щоб він відразу привертав увагу.

Наприклад:

просування партнерських посилань

Якщо Ви користуєтеся Twitter, можете робити твіти такого типу:

просування партнерських посилань

Не забувайте час від часу оновлювати свій статус, щоб ваші друзі його постійно бачили.

2. Діліться нашими постами на особистій сторінці і в групі своєї компанії

Підпишіться на наші групи в соц. мережах і відстежуйте свіжі публікації і новини. Діліться ними на своїй сторінці, привертайте увагу своїх колег та партнерів:

просування партнерських посилань

Якщо у вашій компанії є групи в соц. мережах, ви можете публікувати в них наші пости і новини. Ви також можете створити свою групу, присвячену підвищенню ефективності роботи, тайм-менеджменту і продуктивним фішках і публікувати в ній статті з нашого блогу.
Наші групи в соц. мережах: Facebook, Twitter, Linkedin, Google+

3. Публікуйте пости в бізнес-групах

У соц. мережах є безліч груп, присвячених бізнесу, управління персоналом, продуктивності і лайфхакам. Особливо, ми рекомендуємо звернути увагу на соц. мережі Linkedin і Facebook тому, що в них можна знайти багато корисних бізнес-контактів.

Ви можете додатися в ці групи та залишати в них корисні пости з реферальним посиланням:

просування партнерських посилань

Тільки не забувайте, що ці пости не повинні носити характер реклами, інакше вас швидко забанять.

Поштова розсилка

Зробіть розсилку по своїм клієнтам. Пам'ятайте: заголовок – половина успіху. Адже саме його в першу чергу побачать адресати, тому він повинен пробуджувати в них інтерес і бажання відкрити лист. Окресліть в заголовку, що це цікаво і вигідно. наприклад:

просування партнерських посилань

Не забувайте також і про текст превью. Це той шматочок тексту, який адресат бачить відразу після теми листа. По суті, це короткий анонс того, що всередині розсилки. Тому важливо, щоб він коректно відображав зміст листа і стимулював до його прочитання.

Складіть короткий текст розсилки. Опишіть в ньому вигоди, які клієнти отримають з сервісами Yaware. Закінчіть текст закликом до дії. Наприклад, “Спробуйте безкоштовно!”, “Зареєструйтеся та встановіть безкоштовно!” і т.п. Найкраще, якщо заклик буде у вигляді кнопки, щоб кидатися в очі клієнтові і стимулювати до переходу по ній.

Форуми, блоги

Підберіть тематичні форуми, на яких можна створити близьку за змістом тему. Наприклад, “У кого є досвід ведення обліку робочого часу з програмою?”.
Ви також можете брати участь в обговоренні вже існуючих питань.

просування партнерських посилань

Рекомендуємо вставляти партнерське посилання після того, як ви заслужите довіру користувачів і хорошу “карму”. Також, не забувайте про те, що деякі форуми забороняють розміщення реферальних посилань. В такому випадку краще розмістити посилання на групу або сторінку в соц. мережах, про які ми говорили раніше.

Власний сайт

Якщо у вас є сайт, вам знадобляться красиві банери наших продуктів. Ви можете знайти їх в “Особистому кабінеті” .
Банери привернуть увагу відвідувачів вашого сайту і зацікавлять їх в покупці.
Ви також можете створити на своєму сайті окрему сторінку, присвячену продуктам Yaware і вигодам, які вони дають клієнтам:
просування партнерських посилань

Особисте спілкування

Більшість людей негативно ставляться до “холодним дзвінків”. Та й вам самим навряд чи ці дзвінки приносять радість. Тому ми рекомендуємо вам пропонувати сервіс при особистій зустрічі. Це може бути бізнес-зустрічі, конференції, форуми, на яких ви можете спілкуватися з потенційними клієнтами і залишати їм листівки з описом продуктів Yaware. Головне, щоб це було коректно і ненав'язливо.

Якщо у вас виникнуть питання, звертайтеся до менеджера по партнерам. Вона обов'язково допоможе вам і дасть цінну пораду.
Розміщуйте партнерські посилання, приводьте клієнтів і отримуйте прибуток!

Register
Коментарі закриті.