Відбувся реліз довгоочікуваної функції — інтеграції Yaware.TimeTracker і Bitrix24. Тепер, ви можете краще контролювати, скільки часу ваша команда витрачає на завдання і проекти, і працювати ще більш продуктивно.
Для чого підключати Yaware до Bitrix24?
Синхронізація задач
Після інтеграції, в Yaware.TimeTracker з'являться всі поставлені завдання на працівника. З Bitrix24 додадуться назва, опис, статус, дата постановки і кінцевий термін. Співробітник зможе відстежувати час, напряму з Yaware. Пізніше, інформація з'явиться в Bitrix24 у вигляді коментаря під завданням.
Якщо працівник почне виконання в Bitrix24, статус завдання автоматично синхронізується в Yaware. Але найголовніше тут не в обліку часу, він є і в Bitrix24. А в тому, що тільки з Yaware ви зрозумієте, які ресурси використовував персонал.
Розуміння того, що працівник робив саме це завдання
Тепер, ви будете бачити, що конкретно робив користувач протягом часу, зазначеного в Bitrix24. У коментарі з тайм-трекера є кількість відпрацьованого часу, перелік документів, сайтів і програм. З цієї інформації, ви зрозумієте, чи стосуються ці дії завдання чи ні. При необхідності, зможете перевірити знімки екрану.
Сумарний облік робочого часу
Після, інтеграції в Yaware.TimeTracker з'явиться проект Bitrix24, а це означає, що ви будете бачите загальний час, витрачений на завдання в Bitrix24 в масштабах всієї компанії, відділу або конкретного працівника.
Ви також зможете порівняти час, відпрацьований над завданнями Bitrix24 і не в Bitrix24. Підрахувати, скільки співробітники виконували не тільки задачі, але і всі її підзадачі.
Використані ресурси
Під кожною задачею в Bitrix24 ви бачите:
- Ресурс і час витрачений на нього. Наприклад: 09m 40s – http://docs.google.com
- Назва додатку. Наприклад: Як налаштувати інтеграцію з Bitrix24? — Google Документи — Google Chrome (в нашому випадку це назва конкретного документа з Google Docs)
Облік офлайн активності
Yaware.TimeTracker рахує час, протягом якого не використовується мишка і клавіатура. Завдяки інтеграції, ви побачите, якщо працівник виконує завдання в Bitrix24, а насправді покинув робоче місце.
Як це працює?
Якщо ви ще не ведете облік робочого часу з Yaware.TimeTracker — зареєструйтеся безкоштовно.
У всіх власників аккаунта Yaware.TimeTracker на тарифі «Підвищення продуктивності» з'явився розділ «Інтеграція» в проектах і завданнях. Там ви можете налаштувати інтеграцію і імпортувати задачі.
Скористайтеся докладною інструкцією: Як налаштувати інтеграцію з Bitrix24?
Якщо керівник все виконав правильно, то у своєму Yaware-агент кожен працівник буде бачити оновлений список завдань Bitrix24, які були йому призначені. Він може фіксувати час, ставити на паузу, закривати або відновлювати роботу над завданням, як в Yaware, так і в Bitrix24.
Часті питання
У Bitrix24 є облік часу по задачах, навіщо мені інтеграція з Yaware?
- У Bitrix24:
– немає інформації про додатки та сайти, використані для роботи;
– ви не впевнені, що персонал виконував завдання стільки часу, скільки зазначив в Bitrix24;
– відсутній облік часу, проведеного офлайн.
Інтеграція потрібна для деталізації роботи в Bitrix24 і отримання докладної аналітики роботи компанії.
Якщо я оновлюю завдання в Bitrix24, що відбувається з тим же завданням в Yaware?
- Інформація синхронізується і ви отримуєте push-повідомлення про зміни в задачі. Зверніть увагу, що у зворотному порядку — з Yaware в Bitrix24 — поки що інформація не синхронізується.
Якщо я буду відстежувати час в Bitrix24, він експортується в тайм-трекер?
- Ні, тому, що Yaware формує статистику на підставі часу, витраченого на завдання, сайтів, програм і тд, а Bitrix24 не рахує нічого крім часу. Крім цього, сам блок обліку часу у Бітрікс24 не передбачає можливість передачі в нього даних зі зовнішніх систем. Тому, у нас недостатньо інформації, щоб дописати її у задачу в Yaware.
Чи може менеджер інтегрувати Yaware з Bitrix24?
- Може, але інтегруються тільки ті користувачі, до яких менеджер має доступ.
Чому, коли я перевіряю стан інтеграції, мені видає якусь помилку?
- Дуже важливо виконувати кроки в тій послідовності, в якій вони вказані в інструкції. Якщо ви спочатку встановили додаток, а потім виконували інші дії по інтеграції — потрібно видалити додаток і встановити ще раз.
Виникли питання? Зверніться в службу підтримки Yaware — contact@yaware.com або +38 (044) 360 45 13.